tisdag 26 augusti 2008

Då får vi se

Jag är ny på den här sidan, så jag tänkte bara skriva några rader. Jag brukar int vara så duktig på att blogga, men jag ska försöka bli bättre. Men man får ju se, allt beror ju på hur mycket tid företaget, bebisen och huset tar.

Ibland har jag lust att bara flytta från gården och skaffa mig ett privatliv med min sambo och bebis. men det är inte så himmla lätt att bara flytta, vi har ju börjat renovera vårat hus men det känns som att det aldrig blir klart. Sen är det lite jobbigt att ha föräldrarna på samma gård, men det är samtidigt ganska skönt också på sätt och vis, man hjälps åt, men det finns som sagt nackdelar också.

Imorgon på onsdag åker jag och hämtar min nya hund, det blir en st bernhardsvalp, längtar så mycket efter den. Hade en när jag var liten så det känns riktigt bra att min son också får växa upp med en. Få se vad jag döper den till, vet inte riktigt vad för namn som passar. Har ni något förslag? Det är en hanne vid namn Hagrid, ibland lutar det åt att han kommer att få heta det, men jag vet inte riktigt. Men som sagt jag längtar otroligt mycket efter honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar