tisdag 2 september 2008

Förkyld

Jag har kommit fram till att ha en förkylning i kroppen och ha en liten bebis är inte det bästa. Jag är snuvig och trött, dessutom konstant huvudvärk, den lilla vägrar sova och man ska försöka roa den när den skriker. Inte det roligaste, men det måste göras, min egen hälsa kommer efter barnets. Han är så liten så han förstår ju inte hur man mår. Jag fasar dock över att få magsjuka och ha den lille här. Men den dagen kommer nog också att komma en dag.

Jag har just avslutat mina nätter på jobbet. Hade med mig valpen på jobbet, gick riktigt bra, han sov igenom hela natten utan problem, blev till och med lite tråkigt ibland eftersom det inte finns så mycket att göra under nattens gång.

Det var dock skönt att min sambo tog pappaledigt när jag jobbade så att jag fick sova lite grann, dock typiskt att man ska gå och bli förkyld på jobbet så man inte orkar göra något när man kommer hem.

Få se om jag känner mig bättre imorgon, då måste ja i alla fall göra något med hästarna, de kan inte stå för länge, nog för att de har en riktigt stor hage, men ändå så måste de få arbeta och bli av med energin de har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar