söndag 3 oktober 2010

Det var magsjuka

Idag är jag mer eller mindre på benen. Jag kan meddela att hosta och magsjuka ihop inte är så kul, men nu har båda barnen och jag haft det så det borde vara över.

Vad händer idag då? Jag är fortfarande rätt slut och pojkarna värkar trötta så det blir nog inte så mycket gjort. Är alla där inne friska blir det väl att fira min mor då hon fyller år.

Jag tänkte att jag skulle städa om jag orkade, men annars så städar jag medan de är på dagis. På måndag är det även första tandläkarbesöket för Casper, få se om jag går dit, vill ju inte smitta ner någon i magsjukan men jag har inte bestämt mig eftersom det ändå har gått tre dagar för honom, men inte för mig och Laban. Det är samma med dagiset, men som sagt jag får se, men på tisdag ska de i alla fall få fara på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar