onsdag 14 oktober 2009

Borde sova men men

Borde egentligen gå och sova, men jag sitter här i stället och tänker ska bara kolla olika saker. Så jag har egentligen inget nytt att skriva sen sist. Vi fick 8 st valpar mot lördagen. Kommer nog att vara riktiga små charmtroll när de blir lite större :).

Jag har hittat en fodervärd till Lotta som mest troligen vill köpa henne senare. Om hon inte drar sig ut så kommer vi ta en ny tripp till dalarna för det är där hon befinner sig. Kommer kännas tomt om hon åker, men samtidigt tror jag hon får det bättre där. Jag har inte riktigt tiden nu när jag har två små killar som tar upp min tid och jag ska snart börja om att jobba och börja gå hästkurser nästa år. Har sagt att jag ska leta en ny häst men det blir senare när jag har tiden för den och kanske ha fått ordning på Maldivar. Har ringt veterinären idag få se när de har tid att komma, men det är inbokat nu en kastration på honom se om han blir lite lugnare. man kan alltid hoppas, om det nu går göra en stående, annars får vi åka till umeå och göra en kastration där men men, vi får se hur det blir.

Casper och Laban då? Jo de busar och stojar de små liven. hittar på nya bus varje dag. Laban håller på att äta upp leksakerna så att de fastnar i munnen och Casper klättrar, gömmer sig, springer ja han har så mycket energi så man blir trött av att bara kolla på honom.

Nått annat som hänt? Tror inte det...annars är det som vanligt...istället för snö så är det en ren skritskobana ute på gården så man kan inte göra någonting än att hoppas att man inte ska slå ihjäl sig eller bryta några ben på hästarna.

jaja det var nog för i natt...vill ni se på föräldrarna till valparna och se hur valparna växer får ni gå in på företagets blogg...det är där allt kommer läggas upp när det gäller valparna :) www.fearadventure.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar