onsdag 7 oktober 2009

Trött, slut och fortfarande sjuk

Idag har jag nästan inte sett skymten av min pojkvän...konstigt nog så har alla varit sega men ändå gjort saker hela tiden. Jag har haft barnen själv idag fast jag känt mig risig. Har gått ok, det som varit jobbigt är Casper har skrikit och skrikit och skrikit. man har sagt åt honom men han skriker hela tiden, jag fick inte mindre huvudvärk av det. barnen har även gått i skift på att sova. Men som sagt det har gått ok. Jag har ont över allt, i ryggen, benen, armarna och huvudet...önskade även att förkylningen kunde ge sig så att man blev piggare. Skulle kunna sova hela dagarna, men tyvärr tillåter inte kroppen det.

Jag har tänkt lägga upp lite bilder snart när jag orkar...och har tid. Har fått några fina kort på Laban. Casper är det lite svårare att få kort på eftersom han aldrig är stilla.

Men nu ska jag gå och vila...se om jag får sova hela natten eller om min kropp säger att jag måste röra lite på mig så att jag kan fortsätta vila sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar