onsdag 21 oktober 2009

less på allt

Nu orkar jag inte bry mig...blir nog inget stort bröllop i alla fall, som det ser ut nu ska jag vara glad om jag bjuder någon alls utanför släkten. Jag är less på allt som har med vänner att göra så ni som läser det här och trycker att ni är vänner vet mitt telefon nr och kan ju ringa någon gång....ni tycker säkert att jag borde ringa...men varför? Jag har insett nu att jag har inga riktiga vänner och kommer heller aldrig att få några så varför hålla på att såras om och om igen med att skaffa nya...så nu förblir jag ensam. Jag nöjer mig med att umgås med familjen och mina djur.

Jag har några na kort på barnen men jag får se när jag lägger upp dem, just nu är jag inte på humör att bråka med datorn, har inte så snabb uppkoppling så det tar så lång tid att ladda upp bilder.

hur som helst så ska jag sluta sitta vid facebook så de som försöker kontakta mig nu får skicka ett mail eller ringa, jag kommer bara vara inne ibland någon gång när jag känner för att vara där...

var väl allt jag hade att säga idag så nu går jag och gör något annat roligare

2 kommentarer:

  1. Många bittra ord, och jag inser att många av dem passar väl in på mig. Är oavsett vad du tycker känner och tror, så är jag din vän.. å kan du inte tro på det så blir det sorgligt nog som du skriver.

    SvaraRadera
  2. Hej Lena! Det här känns kanske konstigt, jag minns inte ens senaste gången jag såg dig, högstadiet säkert...
    Så där brukar jag med känna mig ibland, men man ska inte ge upp. Eller så är det det man ska göra så kanske någon bryr sig - se, jag skrev ju nu. Jag önskar dig allt gott och hoppas du inte behöver känna dig så ensam, ingen ska det. Hälsningar Sara

    SvaraRadera