torsdag 22 april 2010

förkylning och magsjuka på samma gång

Nu var det riktigt länge sedan jag var här och skrev. Ja man kan ju alltid fundera varför.....jo jag har haft fullt upp att ta hand om både mig och barnen i förkylningen och inte nog med det åkte vi dit på magsjuka. Jag känner mig bättre blev faktiskt av med min förkylning efter magsjukan, dock har pojkarna fått värre förkylning.

inte nog med det käkade Laban pencellin när han fick magsjuka så nu kräks han bara av att se sprutan, få höra med läkaren om vad vi ska göra och sen är det inte bra med hans tå så vi måste nog in med honom igen och de får kika lite närmre på den. De kan inte hålla på att ge pencellin hela tiden kan man tycka. Han har ju dock ärir en och en halv kur nu. Kan inte säga att han ätit två då han kräks nu och kuren slutar på söndag.

Casper då jo han är förkyld men det syns inte på honom, han klättrar och leker på som vanligt. Det är inte lätt att ha en hyperaktiv unge stilla. han förstår ju inte att man ska ta det lugn när man är förkyld...

Det får nog bli lite mer skrivande när jag orkar skriva mer, men nu har ni fått några mer rader att läsa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar