fredag 21 november 2008

att så lite kan göra en så glad på nolltid


Vad skulle jag göra utan Internet, att en sån liten grej kan göra mig så glad :) jag som nyss var nere har just lyst upp och hittat en liten torr fläck i det stora träsket. :p

Lite dumt, men vad gör man inte för att alla kompisar är så långt bort, jo man ängnar sitt liv åt barnet, djuren och tven eller i mitt fall datorn. Alla som känner mig vet att jag är ett stort fan av anime och då menar jag ett stort fan. Hade jag inte haft några djur eller familj skulle jag bo framför olika animeserier i min lilla lägenhet och ta med mig till jobbet så att man håller sig vaken under nattens gång. Men i alla fall...de har kommit en fortsättning på en av de bästa gayserierna som finns. Hur glad är inte jag....de serierna brukar inte komma fortsättningar på men nu äntligen har det kommit :) Fast det är inte bara gayserier jag ser i anime, jag ser det som faller mig in. Men mest blir det humor och äventyrs serier. Mina favorit serier är Full Metal Alchemist, D.Gray man, Naruto, Bleach, Gravitation, JunJun Romantica m.m. Andra bra är Fruit basket, Wolf rain..har sett så många och jag vet inte hur de stavas, men i alla fall.....vad skulle jag göra utan ANIME :)

1 kommentar:

  1. Vad bra att du får någon liten ljusglimt i vardagen. kämpa på gumman

    SvaraRadera