torsdag 20 november 2008


Jag vet inte om det är för att det är vinter, men jag tycker mig sjunka längre och längre ner i träsket...undrar om min sambo orkar dra upp mig. Jag har väl haft en sån där dag där man försöker håla humöret uppe men huvudet spränger och ryggen värker och casper gråter för att han är trött och slut.

man försöker hjälpa till, men frågan är hur länge??? jag började röja i en garderob idag, mammas och pappas allt i allao garderob, jag är inte färdig än för där inne fanns det massa skrot. Jag har tagit hand om hästarna, jag har tagit hand om casper och jag har tagit hand om deras fosterbarn hela veckan känns det som,och det känns som att man aldrig få göra nått man själv vill, imorgon ska jag jobba och ska jobbar hela helgen.

Men men sak samma jag kommer väl snart att må bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar