tisdag 18 november 2008

En helt vanlig dag där det inte händer så mycket


Idag har det varit en lugn dag, helt otroligt casper sov hela natten och ända fram till 9.30....trodde att han hade feber, men när jag tog tempen hade han 37.4. Så det var inte det. Han var nog bara trött.

Min dag började alltså så, sen kom en kompis till mamma och de tränade hundarna och jag mockade inne hoss hästarna. Sen så har jag tagit det lugnt, vi var inne och hälsade på gammel mormor och sen så lagade vi mat..kebab, inte min favorit mat, men okej de andra tycker om det.......ja sen har jag haft casper hela dagen, men han har varit snäll, inte så matglad men han håller på att få en massa tänder så det är inte så konstigt.

Nu ikväll har jag ont i huvudet, tror det har med att vi har löp tikar i hundgårdarna och vi har en hund som är så kär så han piper och ylar eller om man kan kalla det yla, tror att han mer skriker.

Men nu är det lugnt och tyst, har lagt casper, få se hur länge han sover, men förhoppningsvis sover han igenom nattamaten.

Ska nog gå och lägga mig hyfsat tidigt idag, imorgon ska jag till bvc och innan det måste jag bada och se över casper, han har hemskt långa naglar så jag måste klippa dem, trodde pappa i huset hade gjort det, men icket...sen har han varit och geggat i något skitigt här ikväll...tror han har hittat något grus men jag väntar som sagt till imorgon eftersom han alltid får en messmörsmacka till frukost.....det är mer messmör i ansiktet och på bordet dock...men han älskar det :)

1 kommentar: