onsdag 6 maj 2009

En ohändelserik dag





Pappa Mjukis ser inte alls lika pigg ut på att köra fyrhjuling som Casper.....men jag tror att båda älskar den där maskinen lika mycket....okej kanske casper älskar den mer





Idag har jag inte gjort så mycket, var in till barnmorskan och allt såg bra ut. Barnet växte och magen blir större. Men det värkar som det är en riktig livlig krabat där inne, den blir alltid lika arg när hon kommer och ska känna på magen och lyssna på hjärtljuden.

Sen följde jag min sambo till arbetsförmedlingen, det var ett tag sedan man var in och jag konstaterade att jag inte saknade stället. Jag är glad att jag inte behöver springa där i alla fall.

Sen jagade vi stövlar till Casper, hittade några söta stövlar, men självklart så var modelen fel så vi måste återlämna dem och se om vi hittar andra, kan bli lite tufft eftersom de flesta har samma modeler de ser bara olika ut. Men Casper har så tjocka vader så han får inte ner benet i stöveln, den kilas fast så vi måste hitta stövlar med vida skaft så att foten går ner. Sen hämtade vi upp Oskar för att sedan åka hem i alla fall och väl hemma så la jag mig ner för att vila med Casper och somnade väldigt bra i sängen. Vaknade upp lagom till middagen och sedan gick vi ut i det vackra (regn och blåst) vädret :/

När vi väl var färdiga ute med alla djuren så var det dags att sova för Casper så han fick ett snabb bad innan kvällsmaten och sedan blev det sängen, men han tyckte inte riktigt att han var så trött somnade ändå inte förän halv tio. Kan ha att göra med att han badade och blev piggare. Men men hur det än är så ska jag gå och sova nu, ska bara in och höra hur det blev i hockeyn om vi förlorar eller inte, den borde vara slut nu i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar