fredag 22 maj 2009

Laban

Det var igentligen inte konstigt att jag inte kunde sova....min lilla pojke hade bestämmt sig för att han skulle ut. Han rörde på sig hela dagen men vi åkte in till bb klockan fem och klockan 12 min över åtta föddes han. Han var 49 lång och vägde 3486. Det gick rätt fort när han bestämmde sig för att han skulle ut, tog 12 minuter så var han ute när jag väl fick börja krysta. Hans kära storebror tog 19 minuter på sig för att se världen.

Nu blir det spännande för att se vad Casper säger om sin kära lillebror. Han kommer imorgon, ska spendera helgen i stan för att få lite lugnt och ro eftersom vi skulle få besök hemma på våran gård.

Självklart ska det komma en bild, men jag orkar inte göra det nu så det blir nog efter helgen när allt börjar bli normalt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar