måndag 10 augusti 2009

Hästtävling och byafest






Igår var jag och såg på hästtävlingen i Skellefteå. Det var en jätte fin dag och varmt, man höll på att svettas ihjäl tror jag. men det var synd att det var så lite folk. Det var mer människor i villvattnet och det kan jag inte förstå eftersom det måste vara lättare att komma till travet.

Barnen var hemma med mormor och morfar eftersom vi även skulle storhandla så skulle de inte få plats i bilen, lite svårt att få in matvaror och en syskonvagn.

Sen i Lördags hade vi byafesten, riktigt trevligt var det, men jag gick hem hyffsat tidigt eftersom jag hade barn att lägga till sängen. Casper lekte mycket med Meja, riktigt roligt hade de ända fram tills jag komme med en traktor, då blev det bråk om den. Men det gick snabbt att lösa genom att blåsa lite såpbubblor, det var riktigt roligt tyckte Casper.

Laban sov nästan igenom hela, vaknade till liv när det var matdags, annars så sov han så gott i vagnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar