lördag 15 augusti 2009

Helgen

Igår var det en händelserik dag. Det började på morgonen att ingen var hemma, när de kom hem igen så visade det sig att de var hoss grannen, det hade brunnit i hennes hus, hon förlorade 6 katter, tragiskt. Sen kom min kusin Cornelia och hennes föräldrar och red lite häst. Assistenten såg mest förskräkt ut medan Cornelia tyckte det var roligt....vet dock inte om det var för att hästen travade eller att det var assistenten som gjorde kontiga ljud som var roligt.

Åkte snare till stan, där blev det en lugn kväll, jag fick gå och lägga mig redan halv tio...riktigt skönt, dock så vaknade Casper klockan fem och tyckte att det var dags att stiga upp. Så jag är lite trött nu kan man väl lugnt säga.

Ikväll ska vi grilla, men jag får nog vänta att äta eftersom Laban ska ha mat och just nu sover han, skulle ha tagit med babyvakten. Imorgon blir det att äta lite mat hoss Casper och Labans farmor, se vad hon har tänkt bjuda på innan vi åker hemmåt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar