tisdag 11 augusti 2009

Nu är det bestämmt

Idag så har det regnat och åskat och jag som ville vara ute fick nöja mig med att sitta inne och försöka roa Casper som inte alls tyckte det var roligt. Det slutade med att vi gick ut en stund här på kvällen och han fick åka lite traktor, hjälpa och plocka gräs till gnagarna och mocka....han är så hjälpsam.

Har bestämmt mig för att ta körkurser med hästar nu också så att Maldivar kan bli inkörd någon gång. Ska börja gå lektion i Ersmark och förhoppningsvis kanske jag kan fixa mig en utbildning någon gång i framtiden som körinstruktör eller nått liknande. Men vi får se vart jag hamnar i slutändan.

Sen har jag bestämmt datum för dopet, blir den 12/9, tid får jag återkomma med, men nu ska man sätta sig ner och börja med inbjudningskorten och bestämma vilka man ska bjuda. Sen är det även pre bestämmt datum för bröllopet. Det ser ut att bli midsommardagen en lördag den 26 juni men det är inte riktigt klart ännu, men mest trodligen blir det de datumet.

Nä ska sova ska snart upp igen för att mata Laban, hoppas bara det är bättre väder imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar