fredag 28 augusti 2009

Blandat

Har varit lite lat på att skriva här känner jag. Har inte så mycket att skriva om så det är väl därför. Har en häst ute på blocket och fick kontakt med hennes första ägare, riktigt roligt faktiskt att höra hur hon hade det då och hur olik hon var sig. Det kan hända mycket på 5 år.

Sen har jag fått en massa post, dock inget som var gratis, men det är alltid roligt att få grejer blad alla räkningar :) Jag har fått min bröllopsklänning och den satt hur fint som helst så nu är det bara resten av alla grejer som ska skaffas in, har ju en sambo som också ska ha något fint på sig och två söner :)

Sen har jag suttit och pysslat en hel del, köpt en massa pyssel som ska göras i ordning. Sen har vi planerat lite på dopet, men prästen är riktigt svår att få tag på.....de skulle ringa men det verkar som att jag måste ringa och efterlysa dem. De trodde inte det skulle vara några problem att ha det den 12 men man vill ju som ha det bekräftat sen så måste jag se om byagården är ledig, annars måste jag leta ett nytt ställe att vara på. Sen är det även dags att börja baka (vet inte ännu vad för kakor och tårtor jag ska ha). Men det blir säkert klartecken på vad det ska vara. Längtar tills det är över så att man kan få återgå till lugnet.

Det har väl inte hänt så mycket mer här hemma tror jag, hade tänkt lägga upp några bilder, men har varit för slö med kameran på sista tiden så jag har faktiskt inte tagit några kort på mina pojkar...måste nog göra det så att det blir några nya kort i samlingen :p

1 kommentar:

  1. Ojoj vad trevligt det låter att klänningen passar :) Jag läääängtar till nästa sommar!!! Som sagt är det nåt du behöver så ställer jag upp gumman. KRAM!!!!

    SvaraRadera