torsdag 20 augusti 2009

jordgubbsplundring och kalas




Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på mina pojkar och lite annat. Det har inte hänt så mycket sen sist. Har bestämt mig för att sälja en av mina hästar och kolla och se om jag får råd till en annan häst lite senare när jag har lite mer tid. Till helgen blir det kräft/surströmmings dag och det ska bli roligt. Vi har fixat barnvakt så vi slipper ha med dem, riktigt roligt att inte behöva tänka på dem för en kväll. Casper ska vara hoss farmor och bli bortskämd och Laban ska vara hoss mjukis faster, hon värkade tycka att det skulle bli roligt att få ha honom :) På bilderna ser ni Casper plundra jordgubbslandet och Laban leker med sin fjäril/larv/fluga vad det nu är. Hagrid som inte är en liten valp längre utan en stilig stor vovve.

Idag fyller Viktor min fosterbror år, blir hela 9 år. Kan inte fatta att han har bott hos oss i 4 år redan.

1 kommentar:

  1. Ja tänk så konstigt det kan vara, barnen blir fort äldre så dina är också snart 9 år. Det är bara vi föräldrar som inte åldras =) visst är det så eller....

    SvaraRadera