onsdag 16 september 2009

Promenad

Igår var det ett sånt fint väder så jag tänkte att jag skulle ta mig en promenad fast jag inte kände mig riktigt frisk. Jag tog mina kära barn i barnvagnen och sen tog jag min hund i koppel och sen sist men inte minst min kamera. Jag fotade allt möjligt längst vägen. Men det tog lite tid jag gick sammanlagt 1 mil och det tog 4 timmar bara för att jag tog med mig barn, hund och kamera...hade jag gått själv hade det tagit ca 1,5 timme utan någonting alls...men hur som helst var det riktigt trevligt att gå där och inte ha bråttom till något.

Dock känner jag idag att jag är mer förkyld pga det, mina barn blev mer förkylda också...vet inte om det är så häsosamt det Casper gör nu...han har nog missförståt det där med nässprey...han åt just nyss upp kartongen till spreyen jag köpte till mig och nu stoppar han sprayen i munnen istället (tur att det är lock)...Blir intressant om han lyckas spraya med den? Tror inte det men men...

Igår tog pappa bort en av mina katter, hon var jätte fin men det går inte ha en katt som springer och pissar överallt så hennes liv blev inte så långt, men jag tror det var det bästa, hon var som rädd och försiktig av sig (var bara vi i huset som kunde klappa henne). Känns ändå tungt vi har haft nog tungt som det är sista tiden, en massa djur som dött i olyckor...det är nog inte menigen att vi ska ha djur i vinter tror jag...hoppas det är över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar