söndag 16 maj 2010

Umeå

Igår åkte jag och hälsade på min kompis som bor i umeå...riktigt trevligt var det. Synd bara att vi inte hann vara där så länge, men jag hade tänkt försöka komma någon helg så man hinner umgås.

Vädret har varit kanon väder och snart är det ingen snö eller lera kvar på gården så snart kan man börja göra grejer här på gården.

Idag så fick vi besök av en som hade en dotter som ville rida för första gången. Det var inte mer än min försa häst Rockys gamla ägare. Riktigt kul var det att prata gamla minnen om min fina söta häst. man saknar honom riktigt mycket när man tänker på honom. men han har det bra där han är nu. Men i alla fall så blev dottern förälskad i hästen så jag gissar att vi ser dem fler gånger och vem vet Rockys gamla ägare kanske börjar rida igen....skulle vara kul med lite hästfolk som kom och red. Jag saknar ibland lite ridkompisar, men det är väl sånt som man inte har så mycket av när man bor i skogen.

jaja nu ska jag krypa i säng och hoppas det blir lika bra väder imorgon så att jag kan få saker gjorda på gården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar