måndag 31 maj 2010

bröllop

I helgen har jag jobbat och det gick riktigt bra. Vad har jag gjort sen då??? Jo jag har handlat lite grejer till bröllopet, busat med pojkarna och börjat rensa lite här inne i huset. Det är så mycket som behöver göras och jag är inte ens lite motiverad. Jag har sjukt ont i ryggen och fötterna så jag vet inte vad jag gör snart, det blir inte bättre av att pojkarna klättrar på en men det är sånt jag får räkna med när de är små. Jag är även grymt trött då barnen tyckte att jag inte skulle sova något under natten och på köpet fick man två trötta och griniga barn. men nu sover de och jag kan alltid hoppas att de sover hela natten.

Annars har det inte hunnit hända så mycket, på onsdag ska jag ner mot stan igen under dagen och då ska jag även till boliden och kolla in blombutiken där för stan hade inte så mycket att erbjuda.

Sen till helgen blir det stan för att kolla frisyren som inte jag hann med i helgen och sen blir det att fixa lite mer grejer till bröllopet. Jag hoppas dock att det kommer vara fint väder när bröllopet är, man kan ju alltid hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar