torsdag 23 juli 2009

Bättre idag


Jag känner mig betydligt bättre idag...har inte alls lika mycket att klaga på.

Barnen har blivit lite snoriga och hostar lite grann, men de mår annars bra. Casper vill att man ska läsa böcker för honom si så där varje sekund eller vara ute och lika. Favoriten är att åka traktor...men även springa bort från mamma eller pappa är riktigt roligt.

Laban sover och sover...tror han växer. Han är så gullig när han skrattar, men pappa är inte alls lika rolig som mamma. Mamma har hår som kittlas.

Tjejerna som är här från Kiruna är riktigt duktiga. De jobbar på med mina hästar och pysslar om de andra djuren och leker med mina barn. De har fått Maldivar riktigt fin, de tycker inte jag ska kastrera honom, men jag måste för tänk om han skulle betäcka nått av mina ston, de får han inte göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar