torsdag 2 juli 2009

trött och ont i huvudet

Idag är jag trött, jag fick inte min efterlängtade sömn igår. Jag fick gå till sängs runt ett och sen var jag vaken igen klockan tre och var vaken fram till åtta. Sen fick jag sova i tre timmar till. Casper har feber och sov, men vaknade när Laban vaknade och ville ha mat så det var bara att pallra sig upp ur sänghalmen då. Jag har haft huvudvärk i flera dagar nu, börjar vara less det soliga vädret och den kvava luften. Skulle hemskt gärna få regna lite så att i alla fall pollen försvann. jag kan inte gå någonstanns utan att det börjar klia på fötter, ben armar ja över allt.

I helgen blir det festivalen, dock bara på dagen eftersom Casper har feber blir det nog inte så lång stund man är där, man går ner kikar lite och sedan går man hem. Mormor har erbjudit sig att vara barnvakt på kvällen om vi hade velat gå ut. Men det känns inte rätt att lämna sitt sjuka barn till dem plus så kostar det 400 kr per person bara av att gå in...snordyrt eftersom man inte har så fett med pengar nu under sommaren. Sen gissar jag att min kära sambo är traktorkåt och vill hem så fort som möjligt för att få köra den nya traktorn som de är och hemtar idag uppe i Luleå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar