onsdag 10 mars 2010

hjärnan står still

Igår var det första feberfria dagen för Laban, som tur var så var det inte så farligt, tre dagar med jätte hög feber och två dagar med lite mindre feber. Idag har han dock varit väldigt mammig, han har bara gråtit och vill bli buren.

Casper är sitt gamla jag som vanligt :p full fart och alltid nya upptåg på gång.

Jag är väldigt trött idag så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, hjärnan står mer eller mindre still men jag tänkte vara vaken en liten stund till om jag orkar. Sitter mest och lyssnar på spotify...har hittat min lee mead där som jag sitter och lyssnar på :) Sen är det andra musikalartister som självklart spelas.

Till helgen ska jag jobba och det ska bli lite skönt att få komma till stan och få slippa gården en stund. Jag har planer att gå ner på stan och kika lite men jag vet inte om jag kommer hinna eller orka allt beror på om jag får sova bra de här nätterna innan jag ska jobba. Har haft en period där jag sovit väldigt dåligt så man får väl se om det blir bättre, men eftersom min hjärna står still borde jag vara död i natt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar