måndag 15 mars 2010

Trött

jag kan lugnt meddela er om att jag är super trött. Efter att ha jobbat natt i helgen och när jag går av så brukar jag inte sova något...tror ni inte att en av mina söner tyckte att det var en lämplig tidpunkt att inte sova något under natten....jag har gått här hemma och sett ut mer som ett vandrande lik med ungefär lika snabb tankebana som dom....alltså lika med noll. hade tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll för att orka med om de inte skulle sova i natt heller, men jag fastnade med blicken på tven och jag har försökt hitta motivationen sen klockan 20.00 ikväll att ta mig till sängen....jag har lyckats ta mig upp från soffan och hit till datorn så snart blir det nog sängen.

Jag har väl inte så mycket att skriva om...eller kommer inte på något eftersom mina tankebanor står still men jag har tänkt försöka få ut några kort snart på barnen och lite annat...sen om jag hinner ska jag ta och skriva ner vad min kära son önskar sig i födelsedags present...snart blir han stor kille på hela 2 år, kan inte riktigt fatta att det går så snabbt....går tiden fort innan man skaffar barn så ska man nog aldrig skaffa barn för då tar väl all tid slut höll jag på att säga, har aldrig varit med om att åren går så fort nu för tiden.

jaja nog med svammel natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar