måndag 22 mars 2010

klaga lite grann

Idag är det riktigt fint väder, dock blåser det men det är bra då kanske snön försvinner fortare.

Mina barn då??? Jo de har haft riktigt roligt idag, de hade hittat en penna så de ritade under köksbordet, lite på kökssoffan och sig själv i ansiktet...ni kan ju gissa vem det var....inte var det den minsta i alla fall.

Laban går nu mer eller mindre, han kryper väldigt sällan och har börjat med att försöka öka takten, går dock inte så bra när kroppen vill röra sig fortare än benen.

Har nu fått en massa nej till bröllopet, undrar när folk ska börja tacka ja? Kanske det inte kommer någon har insett att jag har nog inga vänner i alla fall frågan är om jag ens har en släkt. Det är bara mjukis sida som har tackat ja, det är väl tur att jag ska ta hans efternamn då för jag känner mig mer välkommen i hans släkt än min egen. Lite tråkigt att det är så få som har anmält sig till och med de som sa att de skulle komma bara de fick en inbjudan skulle de komma...de har också tackat nej...visst skulle jag kunna byta datum men varför då? Det är ändå ingen från min fars sida som har tänkt komma. jag hoppas att jag har fel men jag känner på mig att det bara kommer vara en kompis från min sida och min mammas släkt som kommer att komma. Kanske någon från pappas sida men där är jag inte riktigt säker.

nä nu ska jag sluta klaga, jag hoppas jag har fel. Hur det än är ska jag vara glad, jag får den jag älskar, jag kommer ha mina barn där och min familj.

1 kommentar:

  1. Klart du har rätt att klaga :)

    Tittade på bilderna du laggt upp.. så fina, speciellt den från förra vintern - me like haha :)

    Ta hand om dig.

    SvaraRadera