söndag 21 mars 2010

sommar och sol vill jag ha

Nu är jag less på den här snön och det tar på mitt humör....jag vill ha sol och varmt så man slipper snö och kyla. jag vill inte ha vatten på golvet varje gång någon kommer in med skor, jag vill inte pälsa på mig och barnen en massa, jag vill ha sommar och sol :)




Annars då? jo vi hade tänkt hitta på något idag, vet inte vad dock men något i alla fall. Jag är dock inte på humör för något så jag hoppas någon annan kommer på något så jag och barnen bara hänger på.

Något annat då...jo har läst att Andrew lloyd webber ska göra en phantom of opera 2....nyfiken nyfiken...vet inte hur han ska göra den och vad den ska handla om men eftersom han ska göra en tvåa så måste betyda att den i alla fall kommer bli bra...gör han någon dålig musikal? Den kommer säkert inte bli lika bra som första, men i alla fall :) Sen hoppas jag de gör film av den så att jag kan njuta av en bra film.


Sen har vårat sto börjat fylla ljuvret nu så om en månad får vi hoppas att det kommer ett litet föl och att allt går bra :) Jag hoppas i alla fall det....det är ju en fin pappa....inte mindre än Maldivar :)




Selfan ett av våra ston


Maldivar våran då varande hingst (blev valack för ett tag sedan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar