torsdag 3 juni 2010

hur viktigt kan det vara?

har konstaterat att jag har en tråkig blogg...lägger sällan upp bilder, men det är för att det tar så lång tid att ladda upp dem....nu på två dar har jag bara skrivit om det där brevet och det kommer garanterat bli mer. jag hade tänkt packa den där väskan de pratar om att jag ska packa men jag drar mig från att packa dessa saker som står på lappen....få se om jag har packat dem innan de kommer....jag får väl se men som sagt jag hoppas verkligen att det inte är till för att förlöjliga mig eller för att användas till något....jag hoppas att detta bara är ett skrämsel brev för som sagt jag får inte några positiva bilder i huvudet på de där grejerna....men de har säkert haft jätte kul att sitta och skriva den där lappen.....jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det är så och att jag bara ska få göra sånt jag tycker är roligt och inte vad de tycker är roligt för jag vet redan att jag är en hemsk tråkig person och förlåt mig kära läsare men jag är stolt över det....jag vill inte vara som andra jag vill fortfarande inte vara som andra människor för jag ser inte vad som är kul i sånt där.....jag önskar jag vore ett normalt djur som tex en varg eller mustang eller örn....vad som helst livet går ut på att överleva och fotplanta sig....tänk om det hade varit så för människan också så mycket bättre det hade varit....

nä nu lovar jag mig att jag ska försöka se positivt och lite på de som har gjort den där lappen....vi kommer säkert ha jätte kul....jag vet bara inte vad men jag vet att mina kompisar inte är som jag och jag hoppas att de tänker som jag och inte som de själva...jag hoppas att de tänker på att jag är världens tråkigaste människa som vandrar på denna jord jag hoppas de tänker på att jag inte är den där äckligt glada spralliga personen som vill göra en massa knäppa grejer. jag kan bara gå och hoppas, jag får ju inte direkt något gehör från någon om att de inte ska göra något utan bara det jag skrev på listan och jo vad mer skrev jag på listan jo allt som jag inte ville göra och vad står på listan jag fick jo allt som jag inte vill ha med mig....så ni kan ju gissa vilket humör jag får så fort jag ser den där lappen....kan ha med det att göra varför jag inte har packat något ännu.....nä står fortfarande fast vid att gör det något som jag inte vill vara med på ja då kommer de inte få komma på bröllopet, då ställs bröllopet in och jag gifter mig i hemlighet någonstans och jag lovar att jag står fast vid mitt ord att jag gör det. För jag vill verkligen inte att det ska vara något hemskt....sen är ju frågan hur viktigt det där papperet är....i mina ögon sett är det inte alls viktigt det som står där på och så länge ingen hävdar annat ja då är det så att det inte är viktigt. Har ju inte precis någon som lugnar ner mig utan snarare tvärt om att de oroar mig med flit.....

nä nu ska jag se om jag kan få bort huvudvärken med lite sömn för jag har inte fått något på flera dagar typ sen jag jobbade sist konstigt nog så är det att när jag jobbar som jag verkligen kan få sova ut för så fort jag gott av sista passet ja då är det sömnlösa nätter.....jag kanske ska gå och vara vaken ett dygn så att jag kan få sova en hel natt.....

Annars idag då...jo barnen har varit på ett humör som jag inte alls var så glad över....allt som de inte får göra det gör dom....så fort det är dåligt väder och det inte går att vara ute så blir det så...så vad gjorde jag efter maten jo jag kastade ut dom i regnet för då var min huvudvärk riktigt på hugget och barnen var riktigt på krigsstigen....sen fick de komma in och leka i lekrummet som de fått och sen fick de se lite på tv innan de skulle i säng. Min mamma var snäll och passade dem medan jag och mjukis tog och verkade några hovar på några av hästarna.

Och nu sitter jag här för sjuhundraelfte gången idag och bara beklagar mig för jag har en sån dag i dag men jag hoppas att humöret är bättre imorgon om inte annat kanske jag känner mig lite mer motiverad på att göra något.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar