torsdag 3 juni 2010

vädret passar mitt humör

jag kollade på den där listan jag fått och har en del funderingar....men eftersom jag inte vet som kommer att ske så packar jag det jag har och det jag hittar....man kan ju undra vad jag ska ha en flytväst till, jag hoppas innerligt att de inte ska ut på någon båt för då får de döda mig innan, äger inte något sånt så jag får väl ta Viktors flytväst med mig...det står ju inte att det ska passa mig...sen något rosa....ja jag får väl ta en leksaksgris med mig eller vad jag nu hittar som är rosa....en valfri högersko....det är ju bara att ta någon sko som man vet ingen använder.... ett paraply tror jag att mamma och de ska ha någonstans....baddräkt kommer jag inte att packa för det äger jag inte....vet inte ens hur folk kan tro att jag äger något sådant, jag avskyr ju allt med vatten och visa min kropp så man kan ju fundera på hur mina vänner tänker där....men men sen då jo tandborste har jag, lekkläder få väl bli ett par mjukisbyxor och en långärmad...ja som det jag brukar ha på mig under vardagarna...festkläder...jo det håller jag på och kolla upp bland all skitig tvätt som legat i en hög och blir bara större och större...vet inte när jag var finklädd senast och det är inget jag har mycket av precis....sköna skor får väl bli det jag har på fötterna den dagen. ridhjälm ja det har jag någonstanns inne....använder den typ aldrig men jag har en i alla fall....handduk har jag, schampoo och tvål har jag, vattenflaska är ju bara att ta en tom petflaska, en stor t-shirt...tror jag kan ta någon av de jag sover i....hundsele ja det har vi flera stycken av...eller det beror ju på vilken model de vill att jag ska ta...ska jag ta en loksele eller en dragsele? Vilken stl i sånna fall? Undrar om det ska vara till en liten hund eller stor hund eller är det till någonting annat??? ja hur som hällst så får jag väl ta någon som ser hyffsat ren ut....jo och grillpinne har jag vad jag nu ska med den å göra....ska vi grilla kan man ju alltid ta en pinne...men som sagt jag har en så jag ska leta reda på den..en oöm jacka....vet inte om jag har någon sommarjacka som riktigt passar mig ...men man hittar ju alltid någon som hänger på en krok, använder så sällan jacka....sen vet jag inte vad jag ska packa mer...undra om vi ska ut i skogen om det är insekter...ja då behöver jag myggmedel....ska jag gå efter den här listan så vet jag inte vad de tänker göra med mig...på listan låter det som att det är något knäppt och det vill jag inte bli utsatt för så jag hoppas att jag har fel, jag hoppas innerligt att jag får göra något jag tycker om och att den här listan är till för att oroa mig för när jag läser listan vill jag verkligen fly under en sten någonstans och komma fram när allt är över.....undra om jag ska ändra datum och vara så nykter så att man kan se rallycrossen i skellefteå på söndagen istället...nä men helt ärligt den här listan gör så att jag har en stor klump i min mage....

...men jag hoppas verkligen att de som håller i det här tänker på hur jag är och jag hoppas innerligt att det bara är grejer som jag tycker om att göra och inte något som skämmer ut mig och det ska komma massa jävla skitkort över allt....jag skulle aldrig ha hämtat den där listan, aldrig öppnat brevet....jag skulle bara ha lagt det åt sidan...som sagt tror jag det hade varit bättre och bara låtas bli kidnappad eller vad de nu vill kalla det och inte veta att det var på gång....hade varit så mycket bättre.....

nä varför hamnade jag här...har ju en massa saker att göra nu när barnen sover.....men i alla fall så passar vädret mitt humör idag....det kunde inte bli bättre väder. kollade på gamla kort och var tvungen att gråta en skvätt när jag fann kort på Rocky...kan inte förstå att än idag kan jag inte se kort på honom utan att gråta...han var verkligen min bästa vän. jag hoppas innerligt att jag någon gång ska kunna ha han på en tavla någonstanns i huset utan att gråta så fort jag ser honom. Visst jag har förlorat djur tidigare men Rocky kommer jag aldrig att glömma, jag kommer aldrig få en sån häst igen. Känner mig så ensam när jag kollar på honom, känner att jag hellre hade stannat upp i tiden då han levde, kommer aldrig få en sån vän igen.



Saknar dig så otroligt mycket det går inte att beskriva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar