fredag 4 juni 2010

älskar min sambo

är på bättre humör nu. Jag har en sambo som verkligen förstår sig på mig och jag älskar honom så mycket....han ser vem jag är, han lyssnar och förstår sig på mig.

Nu efter maten ska jag packa den där väskan färdigt med de grejer jag har i alla fall. Förlåt till alla er som läser och är med på möhippan men jag är sån att jag ser det negativa och det är bara att överbevisa mig att jag har fel....vissa mig att det är roliga grejer vi ska göra. Jag är negativ ut i fingertopparna men ni får visa som sagt att jag kan ha skoj....jag packar den där väskan efter den där listan och hoppas att jag inte behöver använda vissa saker. Jag låter negativ som sagt var men jag går ju på vad jag har målat upp i mitt huvud och inte på det ni har planerat eftersom jag inte vet det...och det är skit jobbigt. Jag önskar att den där listan aldrig fanns.

har tappat all lust att göra något idag, vi hade tänkt åka till stan men eftersom det var final i talang så ville inte min sambo åka efter maten och just nu känns det skönt. Jag vill bara ha en lugn kväll och förhoppningsvis en bra helg. Vet inte hur den kommer sluta men jag kan ju inte mer än hoppas.

Nu ska jag kila ut i blåsten och göra lite nytta...kanske ska jag se till så att vi har varmvatten så att jag kan duscha och bli mer avslappnad där, inte för att jag tror det funkar för känner jag mig rätt är det pust och stön för att kliva in i duschen och när jag står där stressar jag för att bli klar så fort som möjligt. men jag måste in i duschen även om jag måste be någon hota mig till livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar