fredag 4 juni 2010

jag orkar inte mer.....jag hatar verkligen mig själv

vad jag hatar mig själv.....jag lever i någon slags lögn att folk känner mig men jag börjar tvivla....inte bara på grund av brevet nu utan allmänt. Jag trodde familjen i alla fall känt mig men de känner nog inte mig för i såna fall skulle de aldrig sagt att jag ville ha en lista, kände folk mig skulle de veta att jag hatar tillställnigar, de borde veta att jag hatar allt som har med vatten att göra, de borde veta att jag är en sån som är otroligt rädd för att göra bort mig, de borde veta att jag är en person som 0försöker hitta det som är logiskt i allt och i det här hittar jag inget logiskt....det kan lika vara gärna vara ett skämt men jag ser inte det roliga i det....jag hatar när de säger tänk på den och den och den.....när ska jag få tänka på mig själv? Det är självklart att jag tänker det värsta och de som känner mig borde veta att jag tänker det värsta så därför kan jag inte ha så många som känner mig eftersom de borde veta hur jag funkar....men det är klart jag kanske inte ska ställa så höga krav eftersom djuren alltid har varit mina bästa vänner och det är de jag har vänt mig till. Nu får folk bli arga eller sura eller besvikna men det är så jag känner nu är att jag vill gå och bara dö....folk borde veta hur jag är.....som sagt jag vet att jag inte är som alla andra och kommer aldrig bli det....jag hatar redan mig själv, jag tror ingen anar hur mycket jag gör det och hur hårt jag sliter för att inte göra det.

men idag fick jag bekräftat av min egen mamma att jag inte var normal, att jag är så rädd att göra bort mig och vänta nu allihop är det inte det jag har sagt hela tiden att jag hatar det....jag kanske är sjuk i huvudet, jag kanske inte är som alla andra och jag hatar mig ännu mera för att jag inte är som alla andra....jag försöker verkligen se det roliga i det som står på listan men jag gör inte det. jag får inte ens något att ta på. Folk kan väl ändå ge hintar med att "men är listan så farlig, den är inte viktig" eller vad som helst.

Jag vill inte avböja något för jag vill tro och hoppas att de har ordnat jag tycker är roligt. Jag kan inte avboka aktiviteter jag inte vet vad det är.

Visst jag gråter och tycker den här listan är jätte jobbig, för jag vill verkligen förstå vad allt ska användas till, det jag ser är kul på papperet är ridhjälm och grillpinne. Det andra ser jag inte det roliga i och det måste folk förstå eftersom jag inte vet vad det ska användas till.

Men självklart vill jag hitta på något, jag vill göra något kul, jag hoppas bara att folk känner mig så väl att de inte hittat på något dumt. För jag vet inte själv riktigt vart jag står i det hela. Men som sagt jag målar alltid upp det värsta och det borde folk veta....alla som känner mig borde veta det....de borde veta att jag inte ser positiva grejer när jag läser, men bara för att jag låter negativ nu betyder det inte att jag kommer ha tråkigt....jag kan ha skitskoj men jag vet det inte för än jag är där.....och ni få bli sura, arga och besvikna för det är inte roligt att läsa men jag känner mig som en utböling och ensammast i hela världen.

Det är upp till er att bevisa att ni är verkliga vänner och känner mig för just nu vet jag ingenting och som sagt det är det som gör mig orolig.......men väskan är påbörjad packad fast jag tycker det värkar vara onödiga saker så har jag packat den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar