måndag 21 maj 2012

frisering

Nu har jag börjat frisera Gombo lite, men vi fick avsluta, matte är inte så populär just nu. Först hittade jag 3 st fästingar som jag ryckte bort och sen satte jag igång med att rycka hår....som sagt inte populärt. Men mest avslutade jag pga av att jag råkade skära mig på ett av hårstråna...hur det nu gick till men jag lyckades i alla fall ;)

Nu ska jag försöka få något gjort här hemma, har inte gått så bra då det är helt underbart väder och jag har velat vara ute så alla inne sysslorna har stått åt sidan, tur att kalaset inte är förrän på lördag :)

                                       
                                                            Gombo innan friseringen

       
                                                           Gombo efter 1:a friseringen

 
                                                                 Gombo efter 1:a friseringen


                                                               Gombo före frisering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar