söndag 13 maj 2012

händelserik helg

I helgen har jag varit och tittat på lilla Adrian .) Han var jätte liten och mina barn har aldrig varit så små ;) Det var just titta jag gjorde då min förkylning aldrig vill ge sig och mina barn fick inte heller göra så mycket då de också var förkylda.

Sen var jag på en polarutställning i Bjurholm för att bara se hur Gombo skulle reagera så passade jag på att ta med honom när vi skulle dit och kika på några sibbar. Det var två tikar vi skulle titta på och de fick följa med hem också ;) De är riktigt fina och idag blev det en promenadtur i koppel då det är väldigt blöt och geggigt över allt så är vi anpassade till vägen och där vill man inte ha lösa hundar direkt.

Idag var det även en vorsther här på besök som min mor ska ta på foder, en riktigt stilig grabb.

Sen kom stuttsmattan fram då jag var väldigt less på att pojkarna hoppade i soffan och sängarna. Gissa om det är skönt när man får plocka fram den. Mina barn bara älskar att hoppa i den, det hoppas hela dagarna så förhoppningsvis sover de gott på natten :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar