fredag 24 april 2009

Förkylningen

Den här förkylningen är riktigt jobbig, jag önskar jag kunde bli kvitt den. Jag är glad att Casper är frisk, men han kunde gärna få vara lite lugnare när man själv inte orkar, men hur ska man kunna få honom att förstå det? Det går ju inte att få en 1 åring att förstå att man är trött och slut och har ont i huvudet konstant.

Casper själv har åkt på förkylningen också nu när han äntligen har blivit av med sitt förra virus (vad det nu var för slags virus). Men så länge han inte har feber och är sitt gammla jag så bryr jag mig inte om hans lilla förkylning. Alla andra i huset är ju förkylda så varför skulle han inte åka på den också.

1 kommentar:

  1. Oj vilka turer hemma hos er, alla verkar vara i förkylningsträcket. Hoppas ni kryar på er och att våren kommer igång där uppe också. Stora kramar

    SvaraRadera