måndag 20 april 2009

Trött, Orolig och slut


Idag har det inte hunnit hända så mycket, jag passar på att skriva medan Casper sover, han vill inte riktigt gå idag. jag ska bara bära honom men det är ju inte så konstigt han äter inget och dricker lite så han är nog lite ben svag. Han har fortfarande 38 i feber och jätte dålig i magen, undrar om det är viruset eller om det är tänderna som spökar? Han håller på att få 4 nya tänder som de i vanliga fall brukar få vid 16 månader men han tryckte väl att det var lämpligt att försöka få de redan nu vid 12 månader och när man är sjuk.

jag har hunnit med att se över hästarna och hundarna redan idag så jag får se när mjukis slutar kursen idag så kanske jag hinner med att göra något med mina andra djur (om jag orkar). jag har själv inte så mycket ork idag, känner mig slut och orolig, blir inte bättre med en förkylning i kroppen. Jag vaknade 5.00 idag och kunde inte somna om, låg bara och kollade på Casper som sov emellan oss och tyckte han såg mager ut och nattblöjan var fortfarande torr då. Den var även torr imorse när han vaknade, inget bra tecken. Nu har han kissat lite ska se hur det ser ut när han vaknar om vi måste undersöka det. Måste nog ringa vårdcentralen och avboka tiden för imorgon, han skulle igentligen vacc och undersökas imorgon men jag tror inte han kan det om han inte blir bättre på att dricka framför allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar