måndag 6 april 2009

Trött och helt slut

Det måste ha varit en jobbig helg för hela familjen, båda jag, mjukis och casper är trötta. Casper har sovit mest hela dagen men han har även lekt lite med leksakerna och badat. Han älskar att bada, men idag var han inte på humör han var väldigt arg på allt. Tror att det hade med att göra att pappa höll på att testa göra en repgrimma till mammas hästar och han fick inte vara med. Men när vi väl fick han att somna så blev han lite bättre i humöret.

Sen har jag en bok där jag ska fylla i alla hans födelsedagar så jag gjorde det, kan bli spännande att få han att rita dock när han är 18 år :/ Nu går det väl ann, men sen när han har passerat 10 tror jag att det inte kommer att gå. Om han inte nu skulle ärva mammas ritintresse vill säga.

Få se om repgrimman passar, ska testa den senare ikväll på en av mina hästar bara för att se hur det blir, men min sambo var jättegullig av att göra den, annars skulle den nog inte ha blivit gjord idag....kanske nästa vecka men det är inte säkert....jag har blivit rätt lat av mig nu när magen växer och Casper kräver all energi man har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar