onsdag 22 april 2009

Casper på bättringsvägen

Idag så fick jag väcka min son kl 9.00 eftersom jag skulle vara hoss barnmorskan kl9.30. Blev lite orolig att han skulle ha fått tillbaka den höga febern eftersom han var jätte trött men när jag tog tempen hade han 37, så han lurade bara mig. men han har säkert massor att ta igen.

Annars så har det inte hänt så mycket, barnmorskan sa att jag skulle ta det lugnt eftersom jag visst hade lite inre stress, men hon sa att det kunde ha att göra med Casper och att jag sovit dåligt de senaste nätterna.

Men det känns skönt att ha fått sova ut den här natten, men jag känner mig fortfarande öm i kroppen efter allt plus att förkylningen inte gör saken bättre. Casper är mycket piggare idag, vill inte riktigt äta allt och sover som sagt mycket, han som brukar sova 1-2 timmar under hela dagen när han har vaknat 7, har nu gjort ett sov pass på 4 timmar efter att ha vaknat 9. han är fortfarande lös i magen, men det är inte samma färg och lukt som det förra så man får hoppas att det är åt bättre hållet där med. Det kan ha att göra med att han har börjat äta och magen inte riktigt vant sig med det. Han har ju som sagt inte ätit på 2 veckor, så magen har väl krymt.

Men det är roligt att se att han är uppe och går och busar. Han skriker dock väldigt mycket, tror att det har att göra med att han fått allt han velat ha förut men nu så har vi återgott till det normala och det är inte roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar