fredag 27 november 2009

att en spruta kan göra så ont

jag tog influensa vaccinet igår fast jag inte hade planer på att ta det så blev det i alla fall att jag tog det. De sa att man kunde få lite ont i armen....jag har inte kunnat sova för att det värkt så som jag vet inte vad. Igår kväll kunde jag inte lägga mig i sängen för det gjorde så ont...smärtan gick inte bara i armen utan fram mot bröstet och bak i ryggen...men som tur är så känns det lite bättre nu på dagen...så man går åt bättre håll :)

Annars då, inte så mycket som vanligt barnen busar, gråter, sover...ja det vanliga. Har fått veta vad några ska köpa i julklapp som tur är så jag har tagit bort det från deras önskelister.

1 kommentar:

  1. Jag fick också jätteont i armen, kunde inte sova på den sidan under tre nätter och ingen fick röra mig där utan att jag skrek. Ingen rolig spruta det där, men det verkar som att det räcker med en iaf. Skönt att det är över nu iaf, får vi hoppas. ;)

    SvaraRadera