måndag 30 november 2009

Borde gå till sängs

Jag har fastnat framför den här dumburken....borde gå och lägga mig eftersom barnen tar nog inte sovmorgon och är Laban som i natt så ska han ha en vaken perid mellan halv fyra och sex bara för att leka med tutten. Jaja det får man räkna med när man har små barn. Sen är det tänkt att vi ska åka till stan och handla. Få se vilken tid det blir eftersom det hade varit skönt att ha barnvakt när bilen brukar bli full med grejer.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag har kontaktat veterinären så på fredag ska vi ner och vacc, chippa och besikta dem....sen är de leveransklara på lördag.

Blir kul å se om jag fixar jobba natt, ska testa jobba fredag och lördag natt. Så vi får se hur det går. Jag tror inte det ska vara några problem....men man vet aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar