måndag 23 november 2009

trött och slut


Idag betalade jag Caspers julklapp, tror att han kommer bli riktigt nöjd över våran, men han får nog inte så mycket mer just av oss. Nu ska jag bara hitta något jag kan tänka mig att köpa till Laban, han är lite svårare att hitta till eftersom han redan har allt efter storebror, men någonting ska jag hitta.

När vi får pengar ska vi ta en tripp till haparanda och luleå så då får vi väl se om vi hittar någonting där.

Annars händer det inte så mycket som vanligt. Det har kommit en massa snö så det har skottats och körts skoter och rivit snö från tråd och grenar så att inget går sönder, det sista jag vill ha ät hästar på rymmen.

Jag har kommit ner i min svaka igen, men det är sak samma, kommer nog aldrig komma i från den och så länge det är mörkt och jävligt ute så kommer jag då inte bli piggare. Men jag får trösta mig med att snart är det här året över och då går vi åt ljusare tider igen...önskar att det jämt kunde vara sommar och sol..eller snön är ju inte så tokig heller om det bara var ljust ute. Det är ju mörkret jag är less på.

Jaja det är inte så mycket att göra åt, jag får helt enkelt vänta till varmare tider och hoppas man blir piggare av det. Om inte det funkar måste man nog inse att man får leva med kronisk trötthet resten av livet, i alla fall tills barnen är 15 år och sover konstant :p

1 kommentar:

  1. Gull ungarna!! Kämpa på du med, vet att mörkret kryper inpå en, men det går över så småningom. Sitter i kalmar nu och funderar över plugget som vanligt. Kram

    SvaraRadera