lördag 21 november 2009

försöker rädda körsbärspralinen i aladdinasken :)

Ja som rubriken säger....jag har varit inne på www.raddajulen.se och röstat på körsbärspralinen. Jag hoppas den blir kvar fast det är klart åker den ut från asken så köper jag inte aladdinasken för hur det än är så är det körsbärspralinen man vill åt...sen får min sambo resten eftersom de andra är inte goda.

jaja till nått helt annat, jag har varit och köpt super mario bros till wii...skit bra spel, är som gamla mario men med bättre grafik...visst har de gjort om lite men ändå är det ett spel i min klass :) Har inte så höga krav på mina spel alltså :p

Annars händer det inte så mycket, Casper har varit feberfri i några dagar nu och det värkar som att det har gett sig, även hostan har börjat ge med sig. Laban klarade sig från hög feber, fick 38 någon dag och hosta men även han är frisk och kry nu...känns skönt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar