söndag 22 november 2009

Potträning och jobbiga nätter

Jag börjar vara rätt slut nu. Sedan Casper hade feber har han bestämt sig för att vara vaken så där tre fyra timmar under natten. Är det inte han så är det Laban, så man ska vara glad om man får ca två timmars sömn under en natt. Tror de pratar ihop sig eftersom de inte är vakna samtidigt, nåväl sak samma det är väl det som är jobbigt när de är två istället för en...men jag älskar dem så mycket ändå så det spelar inte så stor roll, få se om jag ska försöka få Casper att bara sova middag en halvtimme för att se om han sover igenom hela natten.

Någonting annat nytt då? Jo Casper har bajsat på pottan...äntligen, hoppas det fortsätter så, men vi är dåliga på att sätta han på pottan, men jag försöker och igår lyckades vi...men det är klart det var inte mycket men det hände i alla fall :)

Annars så händer det inte så mycket, vi ska till stan idag och hälsa på Mjukis mamma som varit utomlands i två veckor och gått och gift sig...så det är väl det som står på listan idag...sen står nog köket på tur. Jag har tänkt röja i köket så att de kan börja snickra där, så att hästfinkan snat blir ledig :p Jag börjar vilja ha den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar