söndag 8 november 2009

potträning och önskelista

idag har Casper visat sin sura sida hela dagen, han vill verkligen ingenting. Men det är inte konstigt han vaknade fyra och då hade han bajsat och eftersom han varit lös i magen ett bra tag så var han röd i rumpan och inte lite röd. han brukar inte vakna när blöjan är blöt eller smutsig så det är ju bara att tänka att han haft det ett tag. Jag trodde dock inte att han hade bajsat eftersom det inte luktade något men hur som helst blev kontentan att han fick kuta utan blöja hela dagen bara potträning hela dagen till och med sov middag utan blöja och allt gick super bra, så nu ska jag fortsätta med det. Lite jobbigt att hålla koll på tiden dock så att man kommer ihåg att sätta han på pottan men jag hoppas det går lika bra resten av dagarna. Vi ska bara få honom att bjsa på pottan också.

Sen har jag suttit och skrivit ner lite av vad Casper och Laban önskar sig i julklapp så önskelistan kommer att komma ut på bloggen senare plus vilka som köper vad så att det inte blir dubbla köp av något.

Nä nu ska vi göra kväll och hoppas att Casper somnar snart, han har bråkat i en timme nu och vill värkligen inte somna, men jag tror inte det är långt borta

2 kommentarer:

  1. Du kommer bli en bra konflikthanterare så mycke som du bråkar med de små. Funderat på att slå in på vägen som dagmamma?

    SvaraRadera
  2. Hey my drear!!
    Låter som du har fullt upp på dagarna. Glad att Casper frisknade till, inte kul när de små är så sjuka. Ser på korten att de växer så det knakar. Ska bli kul att se dem vid jul.

    Jag skulle gärna vilja ha ett inbjudningskort med posten. Bäst är nog att skicka till Renström eftersom jag flyttar i januari igen.
    KRAM

    SvaraRadera