torsdag 4 februari 2010

jävla skitdag

Idag har det varit en jävla skitdag, barnen skulle jag kunna sälja eller ge bort. Bråkar de inte så hittar de på något de inte får göra. Det är väl tur att vi bor mitt ute i skogen och jag saknar körkort för annars så hade jag tagit bilen och åkt iväg långt bort och aldrig mer komma hem.

Jag hade tänkt baka, men bara lägga på hyllan när man ska se över två barn. Såg fram emot att träffa katten, men då glömde min bror katten hos min syster, som jag förstår men i alla fall så kan jag inte hämta den idag utan pappa får ta den imorgon (om han kommer ihåg). Skulle egentligen åka till stan imorgon men det får vara eftersom jag vill träffa katten och eftersom den kommer imorgon kväll så får jag skita i det. Eftersom jag inte tar mig ner till stan imorgon så kommer jag att tillbringa helgen själv här i brännäs med barnen. Saknar att ha körkort, men när det inte finns pengar så måste man leva med det. Tycker att mjukis ska festa så han ska fara och jag vill tillbringa tid med katten så därför blir jag hemma. hatar att åka bort när man får ett nytt djur, man vet inte om den blir accepterad eller ompysslad så då stannar jag hemma.

Annars har dagen varit skit skit skit, skulle gå ut och göra hästarna, då ramlar man och slår sig på det förbannades jävla trappsteget som jag vet är halt, jag hällde inte bara en hink med kallt vatten utan två hinkar kallt vatten bara för att jag inte har lärt mig att arbeta med tumvantar....skulle ta in hästarna leda båda två, brukar inte vara några bekymmer men idag så bråkade de som jag vet inte vad.

Annars då??? jo som sagt barnen har varit sju helvetes bråkiga och jag känner mig inte frisk har inte gjort det på hela veckan men likförbannat får man inte så mycket hjälp utan får ta allt själv. Är helt slutkörd så nu ska jag ta Laban och krypa ner i sängen och hoppas på en bättre dag imorgon...tror inte det ser inte fram emot helgen och ser inte fram emot veckan som kommer och jag ser inte fram emot något.....den dagen jag är död kanske jag ser fram emot något....jaja god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar