fredag 5 februari 2010

Känner mig dålig

Igår hade jag en dålig dag, det är inte bättre med en natt där barnen inte ville sova och en ny dag där de vaknade tidigt och bara slåss. jag hade hemskt gärna legat under täcket och bara sova, men men det är sånt mn får räkna bort när man skaffar barn.

Inte bara en dålig natt....igår kväll upptäckte jag att de gjort om min sida på facebook....blev inte alls glad då jag var väldigt förtjust i min gamla....hittar dock inte vart man kan ändra tillbaka....kanske inte går.

Blev inget bak igår ska se om jag hinner det idag annars får det kanske bli imorgon....får se i alla fall hur det blir.

Nu ska jag se vad för rackartyg mina barn hittar på...det är alldeles tyst inne i vårat sovrum och jag vet att de inte sover i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar