fredag 5 februari 2010

natti natt världen nu går sjuklingen och lägger sig

Det blev inte någon bakning idag och det ser inte ut att jag får fara till stan heller...typiskt jag får aldrig göra något roligt....de ska väl vara glada att jag inte har körkort....vem vet hade jag haft det kanske jag hade hälsat på mina kompisar och då blir man borta veckor :p

Som sagt känner mig inte riktigt så pigg så nu ska jag krypa i säng och hoppas att jag får sova så att jag orkar med helgen och veckan som kommer...som barnen har varit nu sista tiden så lämnar jag väl dem med mjukis någon gång under veckan och tar bussen någon stans bara för att få vara....saknar sånt de kallar tid för en själv, det finns inte i vårat förhållande tror jag så vem vet jag bryter väl ihop snart och gör något man inte ska göra...nä jag får väl hitta på något, vet bara inte vad eftersom min fantasi slutar med att ta en promenad eller rida eller nått...men hur det än är så är det bara för någon timme sen är man hemma igen...vet inte vad man ska hitta på för att få vara ensam en hel helg...hmmm några förslag?

1 kommentar:

  1. Kom till skellefteå till veckan. jag kommer dit på torsdag kommer stanna till söndag. Har bröllop att gå på lördagm, men då kan vi hinna ses kanske??

    SvaraRadera