tisdag 2 februari 2010

Labans första steg

idag så tog Laban sina första steg :) Det var inte så långt men det var fyra steg innan han ramlade. Snart kommer han att springa runt och hitta på lika mycket bus som sin storebror.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag jobbade i helgen och det var skönt, pojkarna dock bråkade lite med pappa under natten, men det är tur att de inte alltid är snälla med honom :p

Jag är sjuk idag, orkar inte göra så mycket. hoppas bara man blir kvitt det innan helgen då min sambo planerar att åka att festa....som jag tycker han är värd, det är inte ofta vi hittar på något och det är inte ofta vi blir bjudna någonstans....

...jag får se om jag mår bättre hade jag tänkt ta pojkarna till stan och försöka hitta på något med någon...vet inte än med vem men jag får se allt beror på hur jag mår och om pojkarna klarar sig...de har just varit sjuka och jag hoppas de klarar sig från förkylningen i alla fall...men som sagt det får man se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar