lördag 6 februari 2010

mys med barnen
































Idag så åkte mjukis iväg och festade med sina kompisar. Jag är hemma med barnen och haft en riktigt mysig kväll med dem. Jag är fortfarande förkyld men mycket piggare än igår.

Så vad har vi gjort idag då? Jo jag och Casper var ute och pysslade om djuren ute och sen gick vi in och fikade. Medan Casper såg på tven så bakade jag en chokladkaka med nutella på. Den var god men inte så god att jag bakar den igen. Casper tyckte dock om den så jag gissar att det blir fler gånger jag får baka den i alla fall. Laban var inne med pappa och har varit väldigt snäll. Han visade pappa att han kunde klättra....mamma hade glömt berätta det för pappa, så han fick en liten chock.

Pappa gjorde lasange till middag medan jag gick ut och gjorde färdigt hos djuren. Sen blev det middag och mjukis åkte iväg. Jag tog fram lite godis och såg film med pojkarna och sen läste vi en bok och nu ligger de i sängen och sover.

Imorgon blir det mest troligen leos lekland med pojkarna och sen blir det att posta lite brev...annars tror jag inte att det blir så mycket avvikande från vardagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar