torsdag 18 februari 2010

ont i kroppen och nere

jag hatar detta väder som hoppar i kyla och värme, vi ska sakta gå mot värmen men det kunde hemskt gärna få ligga runt -10 konstant än att hoppa mellan någon plus och -22. Känner att mitt humör inte orkar med sånt här upp och ner väder och min rygg tar stryk av det med....

...annars så är det inte så mycket, jag ser os som alla andra säkert gör, busar med barnen och ser över djuren...ska lägga ut några kort som jag tagit på barnen men jag gör det när jag orkar.

nu ska jag gå och försöka sova, barnen vaknade nyss, Casper hade någon mardröm så han började gråta och Laban vaknade naturligtvis och tyckte att det var morgon. Ska låta mjukis sova så att han orkar jobba imorgon och jag får hoppas Laban somna så att man får sova någon timme i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar