fredag 26 februari 2010

Lite krasslig men Tillbaka

Idag är jag tillbaka på bloggen...efter en långdragen förkylning och magsjuka efter det så känner jag mig pigg igen på att skriva.

Det har inte hänt så mycket eftersom man varit sjuk och pojkarna har varit sjuka och sambon har varit sjuk. Känner att förkylningen är på väg tillbaka men jag hoppas att den inte blir värre. Jag ska jobba i natt, jag hoppas att det går bra och att man inte blir mer förkyld.

Annars då? Jag har anmält mig till en vinterturism kurs helgen v 11 så det blir intressant och se hur vi löser allt. Någon som vill vara barnvakt den helgen? Mamma och pappa är på hundtävling och lämnar deras fosterbarn hemma och brorsan ska följa med mig på kursen så då är det bara mjukis kvar på gården. Tänkte fixa en barnvakt så att det blir lite lättare för honom att ta hand om gården och fosterbarnen....men får jag ingen så får jag lov att stanna hemma men jag hoppas att jag hittar någon i alla fall....men som sagt vi får se hur det går.

Nu ska jag vila en stund och hoppas att yrseln försvinner, blir så less förkylningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar