söndag 7 februari 2010

man ska aldrig ...

Igår var min sambo ute och festade...han har blivit gammal, hans kväll slutade vid 22 tiden någon gång :p Han var visst jätte full men hade ändå kurage att avsluta och gå hem....han sa i telefonen att han inte ville somna på någons toalett igen...hmmm

jaja jag tillbringade går kvällen med mina barn, en helt underbar kväll. De vaknade dock vid tolv och tyckte att de kunde leka, men jag fick dem att somna. Spenaderade ett långt samtal med en kompis som jag saknar att prata med...har inte riktigt så mycket gemensamt men vi lyckas alltid kunna prata och har riktigt trevligt ihop :) I alla fall frågade hon om barnen hade blivit smittade av min förkylning och jag sa att de hade klarat sig hittils...tills idag

Casper vaknade som vanligt kl 7 på morgonen och var sprallig. Vi gick upp och de åt frukost, men han var lite trött och eftersom de var vakna vid tolv på natten tänkte jag att det var ju inte så konstigt att han var trött. Han var inte varm eller nått när han gick och la sig igen men vid tio tiden när han vaknade igen hade han 40 graders feber och har varit sjuk hela dagen. Inte gjort så mycket utan legat framför teven och sovit ibland. Vi som hade tänkt åka på leos lekland...jaja det är som vanligt något annat dyker upp...typ en sjuk unge

annars har det inte hänt så mycket. Har pysslat om båda barnen och och nu sover de. Ska själv krypa ner i sängen så fort mina djur har fått mat och jag har slutat skriva. Jag hoppas bara att natten blir lugn och att febern är borta

1 kommentar:

  1. Ja vännen våra liv har nog drivit iväg från varandra, men jag älskar dig jättemycket gumman!! Saknar dig med

    SvaraRadera